Opisano je polje rada kompanije, nekada broj zaposlenih, prisutnost u gradovima i/ili zemljama, često je i misija kompanije jasna, ali ne i ime.
Ukoliko procenite da je delatnost u skladu sa Vašim profesionalnim težnjama, da ispunjavate postavljene zahteve, i da želite da radite na toj poziciji i ispunjavate navedene odgovornosti, sledi sve intenzivnije razmišljanje: „a o kojoj li se kompaniji radi?“.
Na osnovu opisa pokušaćete da pretpostavite, možda i istražite, ali, sigurni ne možete biti.
Onda Vas razmišljanje može odvesti u pravcu procene:
- „Zašto nije navedeno ime?“
- „Kako da konkurišem ako ne znam koja je kompanija?“
- „Kako da procenim sve „+“ i „–„ pozicije, kada ne znam osnovnu stvar – ime kompanije?“
Najčešći razlozi za odluku za tzv.“diskretan oglas“ (bez imena kompanije a sa manje ili više detaljnijim opisom) i samim tim i oglašavanje preko agencije su:
- Namera da se od konkurencije „sakrije“ potražnja za određenim pozicijama (posebno kada je u pitanju „top management“, kako se ne bi „otkrili“ eventualni potresi ili nestabilnosti datog perioda u kompaniji)
- Namera da se određena osoba, koja već radi na istoj poziciji, zameni, a da dok se ne odabere novi kandidat, što može da traje značajan vremenski period, ne otkriva ta namera i „ne remeti radna atmosfera“
Uobičajeno je da se ime kompanije otkrije kandidatima koji budu selektovani u najuži krug, kako bi završni i odlučujući intervjui sa predstavnicima kompanije bili što efikasniji i ravnopravni za obe strane koje se međusobno procenjuju.
Do tada, ukoliko sebe „vidite“ na poziciji koja Vas je privukla, u kompaniji koja se bavi određenom delatnošću, i ispunjavate traženo – prijavite se! Ako ste prava osoba za kompaniju, i kompanija za Vas, ubrzo ćete saznati, a ako niste „jedno za drugo“, onda nije važno!
Нема коментара:
Постави коментар